Magazine Livrare Trade-in
    • Luni
      09:00 - 20:00
    • Marți
      09:00 - 20:00
    • Miercuri
      09:00 - 20:00
    • Joi
      09:00 - 20:00
    • Vineri
      09:00 - 20:00
    • Sâmbătă
      09:00 - 17:00
    • Duminică
      09:00 - 17:00
  • Magazine

Schimb și retur

Politica de schimb și retur
Samsung Store este reglementat de Legea nr. 105 din 13.03.2003 privind protecția drepturilor consumatorilor în cazul schimbului și returnării produselor. Cu toate acestea, ne străduim să fim orientați spre client, să fim de partea consumatorilor cu condiția ca produsul să fie într-o stare bună și consumatorul să se adreseze la timp.

Dacă produsul nu a fost desfăcut:

  • Aspectul ambalajului, componenta, caracteristicile de consum, sigiliile, etichetele au fost păstrate;
  • Bonul fiscal, toate autocolantele și etichetele de fabrică au fost păstrate;
  • Plata a fost efectuată în numerar sau cu cardul bancar.

Dacă nu au trecut mai mult de 14 zile, fără a include ziua achiziției, produsul dumneavoastră poate fi schimbat sau returnat vânzătorului dacă nu se încadrează în lista produselor nealimentare de calitate adecvată care nu sunt supuse schimbului cu un produs similar.

Lista completă a produselor care nu sunt supuse schimbului sau returnării în termen de 14 zile:

  1. Bijuterii (produse din metale prețioase cu pietre prețioase, din metale prețioase cu inserții de pietre semiprețioase și sintetice, pietre prețioase tăiate);
  2. Produse de îmbrăcăminte și tricotaje (lenjerie intimă, lenjerie de pat, articole de tricotaj);
  3. Produse de igienă personală (periuțe de dinți, piepteni, agrafe, bigudiuri pentru păr, pensete, aparate de ras, aparate de ras electrice și alte produse similare de igienă personală);
  4. Produse cosmetice și de parfumerie;
  5. Produse textile (materiale din bumbac, in, lână, mătase și sintetice, panglici, dantele etc.);
  6. Produse de cablu (fibre optice, cabluri, fire);
  7. Materiale de construcție și finisaje și alte produse vândute la metru (linoleum, folie, covoare etc.);
  8. Produse și materiale care intră în contact cu produsele alimentare, din materiale polimerice, inclusiv de uz unic (vase și ustensile de masă și de bucătărie, materiale de ambalare, recipiente Produse de curățenie casnică, pesticide și substanțe chimice agricole;
  9. Mobilier casnic (seturi și garnituri de mobilier);
  10. Vehicule și produse de motocicletă, remorci și unități pentru acestea, echipamente mobile de mică mecanizare pentru lucrări agricole, ambarcațiuni și alte vehicule de plimbare;
  11. Produse tehnice complexe de uz casnic, pentru care sunt stabilite perioade de garanție (aparate electrice de uz casnic și dispozitive, echipamente radioelectronice, tehnică de calcul și
  12. multiplicare casnică, aparate foto și de filmat, aparate de telefonie (fixe și mobile) și aparate de fax, instrumente muzicale electrice, echipamente de gaz de uz casnic);
  13. Produse pentru prevenirea și tratamentul anumitor afecțiuni la domiciliu (produse de igienă și sanitare din metal, cauciuc, textil și alte materiale, instrumente și aparate medicale, produse de
  14. igienă orală, lentile de ochelari, produse pentru îngrijirea copiilor, medicamente);
  15. Jucării.

Pentru a returna/schimba un produs de calitate adecvată, trebuie să mergeți la magazinul de unde a fost achiziționat. Este necesar să aveți:

  • Produsul;
  • Ambalajul și componentele acestuia;
  • Talonul de garanție;
  • Bonul fiscal.

De asemenea, trebuie să vă asigurați că sunt respectate condițiile menționate în secțiunea „În ce cazuri se poate returna sau schimba produsul de calitate adecvată?”.

Când cumpărați produse online, trebuie să acordați o atenție deosebită următoarelor caracteristici:

  • Dimensiuni;
  • Putere;
  • Mod de funcționare;
  • Culoare;
  • Greutate etc.

Este important să rețineți că în momentul livrării achiziției către client, acesta trebuie să inspecteze produsul, să se familiarizeze cu caracteristicile sale externe și starea. Dacă starea externă sau alte caracteristici ale produsului nu sunt satisfăcătoare, clientul trebuie să refuze primirea acestuia. Dacă clientul a acceptat produsul, a semnat actul de recepție la curier – aceasta înseamnă automat că acceptă produsul și toate caracteristicile sale externe. După aceea, toată responsabilitatea pentru produs revine cumpărătorului. În cazul refuzului de către client al produsului, vânzătorul este obligat să returneze clientului banii plătiți pentru comandă, cu excepția costurilor de livrare. În cazul în care ați achiziționat produsul online, puteți returna sau schimba produsul în magazinul Samsung Store.

Pentru a accelera procesul, se recomandă să anunțați în prealabil consultanții noștri despre vizita în magazin. Pentru aceasta, trebuie să contactați numărul de telefon special pentru clienți sau să trimiteți un e-mail.

În cazul în care produsul are un defect vizibil, clientul trebuie să refuze produsul respectiv la inspectarea în magazin sau la livrare. Dacă clientul a acceptat produsul, acesta poartă responsabilitatea pentru produs.

Dacă defectul este de natură de defect de fabricație - acesta trebuie diagnosticat într-un centru de service autorizat. Acest lucru poate fi făcut în orice moment pe parcursul perioadei de garanție. Clientul poate contacta direct centrul de service sau poate preda dispozitivul în service-ul din magazinul Samsung Store. Pentru aceasta, trebuie să prezentați talonul de garanție al magazinului și garanția producătorului produsului.

Lucrăm doar cu service centre autorizate, toate piesele de schimb utilizate pentru reparație sunt originale și comandate direct de la fabricile producătorilor!

În funcție de rezultatul obținut de la centrul de service autorizat după diagnosticare, se va lua o decizie finală. Aceasta poate include una dintre următoarele opțiuni:

  • Dacă defectul este identificat - acesta va fi complet reparat;
  • Dacă defectul nu poate fi reparat - produsul va fi înlocuit sau va fi compensată valoarea produsului.
Dacă produsul necesită servicii de garanție, vă rugăm să contactați serviciul de asistență tehnică sau direct la service centrul, numărul acestuia fiind indicat pe talonul de garanție.

Centrul de service are dreptul să refuze repararea produsului în garanție în următoarele cazuri:

  • Încălcarea integrității sigiliilor de garanție;
  • Prezența deteriorărilor mecanice sau altor daune cauzate de acțiuni intenționate sau neglijente ale cumpărătorului sau ale terților;
  • Încălcarea regulilor de utilizare;
  • Deschiderea, repararea sau modificarea neautorizată a componentelor interne și a comunicațiilor produsului, modificarea construcției sau a schemei produsului;
  • Dacă numărul de serie sau adresa MAC, aflate în memoria produsului, sunt modificate, șterse sau deteriorate și nu pot fi identificate;
  • Dacă se constată daune cauzate de pătrunderea în produs a obiectelor străine, substanțelor, lichidelor, insectelor sau expunerii la temperaturi extreme.
Loading...